29 marca 2022

10 rad jak skutecznie i efektywnie współpracować z agencją

Bądź szczery wobec swojej agencji. Powiedz jej jaką masz marżę na swoich produktach – będą wiedzieć, jaki maksymalny koszt kampanii jest akceptowalny dla Ciebie, jaki jest […]
4 maja 2019

Jak reklamować restaurację w Internecie czyli oczywiste i mniej oczywiste formy reklamy online dla gastronomii

Branża gastronomiczna to bardzo konkurencyjna branża, bowiem w Polsce jest ponad nawet 130 000 restauracji i kawiarni. Tak więc potrzeba trochę wysiłku, sprytu i znajomości różnych […]
17 lutego 2019

Najczęstsze ograniczenia w kampaniach i reklamach Google Ads czyli czego nie wolno reklamować

Regulamin Google Ads jest dość długi, posiada wiele zasad, którymi powinniśmy się kierować przy prowadzeniu kampanii. Wśród tych zasad jest również lista branż zakazanych do reklamowania […]
17 stycznia 2019

Od czego zacząć tworzenie kampanii Google Adwords czyli poradnik dla początkującego marketera

Zanim przystąpisz do tworzenia kampanii w Google Adwords musisz sobie zadać 2 najważniejsze pytania, bez których nie powinno się w ogóle zaczynać z kampanią: Jaki jest […]
17 stycznia 2019

5 rodzajów remarketingu oraz sprawdzone sposoby na zawracanie użytkowników dla Twojej firmy

Remarketing w marketingu internetowym to w uproszczeniu „zawracanie” użytkownika na odwiedzoną wcześniej stronę w celu dokończenia pożądanej przez nas akcji (i nie tylko). Pozwalają na to […]
17 stycznia 2019

Jak uniknąć odrzucenia reklamy Google Adwords?

Twoje reklamy w Google Adwords są odrzucane? Sprawdź poniższą listę poniższych powodów, dla których Twoja reklama może być odrzucana oraz porady, jak tego uniknąć: reklamujesz zakazaną […]
17 stycznia 2019

Typy reklam w Google Ads (dawniej Adwords) – zobacz pełną listę

Google Adwords pozwala na stosowanie wielu różnych typów reklam Google Adwords. Zobacz pełną listę dostępnych form reklam (jeśli nie podano inaczej, ich stosowanie jest możliwe w […]