Jak uniknąć odrzucenia reklamy Google Adwords?
odrzucona reklama w google

Twoje reklamy w Google Adwords są odrzucane? Sprawdź poniższą listę poniższych powodów, dla których Twoja reklama może być odrzucana oraz porady, jak tego uniknąć:

  1. reklamujesz zakazaną branżę (zobacz listę zakazanych lub ograniczonych do reklamowania branż w Google Adwords). Jeśli jesteś na liście zakazanych branż to masz 2 wyjścia: albo zaprzestać reklamy, albo podejść do tematu bardziej kreatywnie 🙂 i reklamować swoje produkty lub usługi pośrednio, np. zakładając bloga, odsyłając do innego serwisu zamiast swojej witryny (np. profilu na FB, instagrama, bloga itp.)
  2. jeśli reklama odrzucana jest za pisownię – musisz ją poprawić. Unikaj obietnic o „najlepszości” lub najniższej cenie Twojego produktu, nie nadużywaj znaków przestankowych (pytajników, wykrzykników, kropek, przecinków), nie powtarzaj danego słowa kluczowego w każdym elemencie reklamy, unikaj wyrazów pisanych wielkimi literami itp.
  3. jeśli Google zgłasza problem ze stroną, sprawdź czy na pewno działa (nie padł serwer), nie jest blokowana dla robotów Google, nie jest zabezpieczona hasłem itp.

Napotkałeś jakieś inne problemy, i Twoja reklama została odrzucona? Daj znać w komentarzu poniżej, to podpowiem Ci, jak tego uniknąć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *