Jak uniknąć odrzucenia reklamy Google Adwords?Jak uniknąć odrzucenia reklamy Google Adwords?Jak uniknąć odrzucenia reklamy Google Adwords?Jak uniknąć odrzucenia reklamy Google Adwords?
  • Nasze celeczyli jak pomagamy
  • Nasza oferta marketing od A do Z
  • O nas poznaj nas
  • Skontaktuj się z namipo ofertę
  • BlogPorady i aktualności
✕

Jak uniknąć odrzucenia reklamy Google Adwords?

odrzucona reklama w google

Twoje reklamy w Google Adwords są odrzucane? Sprawdź poniższą listę poniższych powodów, dla których Twoja reklama może być odrzucana oraz porady, jak tego uniknąć:

  1. reklamujesz zakazaną branżę (zobacz listę zakazanych lub ograniczonych do reklamowania branż w Google Adwords). Jeśli jesteś na liście zakazanych branż to masz 2 wyjścia: albo zaprzestać reklamy, albo podejść do tematu bardziej kreatywnie 🙂 i reklamować swoje produkty lub usługi pośrednio, np. zakładając bloga, odsyłając do innego serwisu zamiast swojej witryny (np. profilu na FB, instagrama, bloga itp.)
  2. jeśli reklama odrzucana jest za pisownię – musisz ją poprawić. Unikaj obietnic o „najlepszości” lub najniższej cenie Twojego produktu, nie nadużywaj znaków przestankowych (pytajników, wykrzykników, kropek, przecinków), nie powtarzaj danego słowa kluczowego w każdym elemencie reklamy, unikaj wyrazów pisanych wielkimi literami itp.
  3. jeśli Google zgłasza problem ze stroną, sprawdź czy na pewno działa (nie padł serwer), nie jest blokowana dla robotów Google, nie jest zabezpieczona hasłem itp.

Napotkałeś jakieś inne problemy, i Twoja reklama została odrzucona? Daj znać w komentarzu poniżej, to podpowiem Ci, jak tego uniknąć.

Powiązane wpisy

10 porad jak współpracować z agencją
29 marca 2022

10 rad jak skutecznie i efektywnie współpracować z agencją


Czytaj dalej
Reklama restauracji (gastronomii) w internecie
4 maja 2019

Jak reklamować restaurację w Internecie czyli oczywiste i mniej oczywiste formy reklamy online dla gastronomii


Czytaj dalej
Co to jest RTB?
25 marca 2019

RTB jako ulotka reklamowa na skrzyżowaniu czyli RTB dla opornych. Albo to zrozumiesz, albo daruj sobie


Czytaj dalej

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

logo_footer

Reklamea sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 13/2U, 31-216 Kraków
KRS: 0000742607, NIP: 9452221201, REGON: 380887129,
Kapitał zakładowy: 5000 zł, wpłacony w całości.


Dane kontaktowe

Skontaktuj się: +48 662 506 602
Napisz do nas: kontakt@reklamea.pl

Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z Polityką prywatności.
© 2023 Reklamea sp. z o.o.