Twoje reklamy w Google Adwords są odrzucane? Sprawdź poniższą listę poniższych powodów, dla których Twoja reklama może być odrzucana oraz porady, jak tego uniknąć:
- reklamujesz zakazaną branżę (zobacz listę zakazanych lub ograniczonych do reklamowania branż w Google Adwords). Jeśli jesteś na liście zakazanych branż to masz 2 wyjścia: albo zaprzestać reklamy, albo podejść do tematu bardziej kreatywnie 🙂 i reklamować swoje produkty lub usługi pośrednio, np. zakładając bloga, odsyłając do innego serwisu zamiast swojej witryny (np. profilu na FB, instagrama, bloga itp.)
- jeśli reklama odrzucana jest za pisownię – musisz ją poprawić. Unikaj obietnic o „najlepszości” lub najniższej cenie Twojego produktu, nie nadużywaj znaków przestankowych (pytajników, wykrzykników, kropek, przecinków), nie powtarzaj danego słowa kluczowego w każdym elemencie reklamy, unikaj wyrazów pisanych wielkimi literami itp.
- jeśli Google zgłasza problem ze stroną, sprawdź czy na pewno działa (nie padł serwer), nie jest blokowana dla robotów Google, nie jest zabezpieczona hasłem itp.
Napotkałeś jakieś inne problemy, i Twoja reklama została odrzucona? Daj znać w komentarzu poniżej, to podpowiem Ci, jak tego uniknąć.