29 marca 2022

10 rad jak skutecznie i efektywnie współpracować z agencją

Bądź szczery wobec swojej agencji. Powiedz jej jaką masz marżę na swoich produktach – będą wiedzieć, jaki maksymalny koszt kampanii jest akceptowalny dla Ciebie, jaki jest […]
25 marca 2019

RTB jako ulotka reklamowa na skrzyżowaniu czyli RTB dla opornych. Albo to zrozumiesz, albo daruj sobie

Reklama RTB, zwana również pod określeniem reklamy programmatic to dość złożony i bardzo uniwersalny typ reklamy internetowej, który czasem trudno jest zrozumieć zarówno internetowym laikom jak […]
21 lutego 2019

Jak reklamować produkt lub usługę której nikt nie szuka czyli gdy SEO i Google Ads to za mało?

Jeśli masz nietypowy produkt lub usługę, które nikt nie szuka lub masz początkujący startup na innowacyjny produkt, o którym musisz dopiero powiedzieć światu, to zwykła kampania […]
17 stycznia 2019

5 rodzajów remarketingu oraz sprawdzone sposoby na zawracanie użytkowników dla Twojej firmy

Remarketing w marketingu internetowym to w uproszczeniu „zawracanie” użytkownika na odwiedzoną wcześniej stronę w celu dokończenia pożądanej przez nas akcji (i nie tylko). Pozwalają na to […]
17 stycznia 2019

Typy reklam w Google Ads (dawniej Adwords) – zobacz pełną listę

Google Adwords pozwala na stosowanie wielu różnych typów reklam Google Adwords. Zobacz pełną listę dostępnych form reklam (jeśli nie podano inaczej, ich stosowanie jest możliwe w […]