Bądź szczery wobec swojej agencji. Powiedz jej jaką masz marżę na swoich produktach – będą wiedzieć, jaki maksymalny koszt kampanii jest akceptowalny dla Ciebie, jaki jest […]
Branża gastronomiczna to bardzo konkurencyjna branża, bowiem w Polsce jest ponad nawet 130 000 restauracji i kawiarni. Tak więc potrzeba trochę wysiłku, sprytu i znajomości różnych […]
Reklama RTB, zwana również pod określeniem reklamy programmatic to dość złożony i bardzo uniwersalny typ reklamy internetowej, który czasem trudno jest zrozumieć zarówno internetowym laikom jak […]
Jeśli masz nietypowy produkt lub usługę, które nikt nie szuka lub masz początkujący startup na innowacyjny produkt, o którym musisz dopiero powiedzieć światu, to zwykła kampania […]
Remarketing w marketingu internetowym to w uproszczeniu „zawracanie” użytkownika na odwiedzoną wcześniej stronę w celu dokończenia pożądanej przez nas akcji (i nie tylko). Pozwalają na to […]