Bądź szczery wobec swojej agencji. Powiedz jej jaką masz marżę na swoich produktach – będą wiedzieć, jaki maksymalny koszt kampanii jest akceptowalny dla Ciebie, jaki jest […]
Branża gastronomiczna to bardzo konkurencyjna branża, bowiem w Polsce jest ponad nawet 130 000 restauracji i kawiarni. Tak więc potrzeba trochę wysiłku, sprytu i znajomości różnych […]
Reklama RTB, zwana również pod określeniem reklamy programmatic to dość złożony i bardzo uniwersalny typ reklamy internetowej, który czasem trudno jest zrozumieć zarówno internetowym laikom jak […]
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google jest znanym i stosowanym masowo sposobem na marketing, zdobywanie ruchu i klientów z wyszukiwarki. Jednakże w Polsce serwis Allegro (18,6 mln […]
Jeśli masz nietypowy produkt lub usługę, które nikt nie szuka lub masz początkujący startup na innowacyjny produkt, o którym musisz dopiero powiedzieć światu, to zwykła kampania […]
Regulamin Google Ads jest dość długi, posiada wiele zasad, którymi powinniśmy się kierować przy prowadzeniu kampanii. Wśród tych zasad jest również lista branż zakazanych do reklamowania […]
Zanim przystąpisz do tworzenia kampanii w Google Adwords musisz sobie zadać 2 najważniejsze pytania, bez których nie powinno się w ogóle zaczynać z kampanią: Jaki jest […]
Remarketing w marketingu internetowym to w uproszczeniu „zawracanie” użytkownika na odwiedzoną wcześniej stronę w celu dokończenia pożądanej przez nas akcji (i nie tylko). Pozwalają na to […]
Twoje reklamy w Google Adwords są odrzucane? Sprawdź poniższą listę poniższych powodów, dla których Twoja reklama może być odrzucana oraz porady, jak tego uniknąć: reklamujesz zakazaną […]