29 marca 2022

10 rad jak skutecznie i efektywnie współpracować z agencją

Bądź szczery wobec swojej agencji. Powiedz jej jaką masz marżę na swoich produktach – będą wiedzieć, jaki maksymalny koszt kampanii jest akceptowalny dla Ciebie, jaki jest […]
4 maja 2019

Jak reklamować restaurację w Internecie czyli oczywiste i mniej oczywiste formy reklamy online dla gastronomii

Branża gastronomiczna to bardzo konkurencyjna branża, bowiem w Polsce jest ponad nawet 130 000 restauracji i kawiarni. Tak więc potrzeba trochę wysiłku, sprytu i znajomości różnych […]
25 marca 2019

RTB jako ulotka reklamowa na skrzyżowaniu czyli RTB dla opornych. Albo to zrozumiesz, albo daruj sobie

Reklama RTB, zwana również pod określeniem reklamy programmatic to dość złożony i bardzo uniwersalny typ reklamy internetowej, który czasem trudno jest zrozumieć zarówno internetowym laikom jak […]
25 lutego 2019

Pozycjonowanie na Allegro – poradnik od A do Z

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google jest znanym i stosowanym masowo sposobem na marketing, zdobywanie ruchu i klientów z wyszukiwarki. Jednakże w Polsce serwis Allegro (18,6 mln […]
21 lutego 2019

Jak reklamować produkt lub usługę której nikt nie szuka czyli gdy SEO i Google Ads to za mało?

Jeśli masz nietypowy produkt lub usługę, które nikt nie szuka lub masz początkujący startup na innowacyjny produkt, o którym musisz dopiero powiedzieć światu, to zwykła kampania […]
17 lutego 2019

Najczęstsze ograniczenia w kampaniach i reklamach Google Ads czyli czego nie wolno reklamować

Regulamin Google Ads jest dość długi, posiada wiele zasad, którymi powinniśmy się kierować przy prowadzeniu kampanii. Wśród tych zasad jest również lista branż zakazanych do reklamowania […]
17 stycznia 2019

Od czego zacząć tworzenie kampanii Google Adwords czyli poradnik dla początkującego marketera

Zanim przystąpisz do tworzenia kampanii w Google Adwords musisz sobie zadać 2 najważniejsze pytania, bez których nie powinno się w ogóle zaczynać z kampanią: Jaki jest […]
17 stycznia 2019

5 rodzajów remarketingu oraz sprawdzone sposoby na zawracanie użytkowników dla Twojej firmy

Remarketing w marketingu internetowym to w uproszczeniu „zawracanie” użytkownika na odwiedzoną wcześniej stronę w celu dokończenia pożądanej przez nas akcji (i nie tylko). Pozwalają na to […]
17 stycznia 2019

Jak uniknąć odrzucenia reklamy Google Adwords?

Twoje reklamy w Google Adwords są odrzucane? Sprawdź poniższą listę poniższych powodów, dla których Twoja reklama może być odrzucana oraz porady, jak tego uniknąć: reklamujesz zakazaną […]