29 marca 2022

10 rad jak skutecznie i efektywnie współpracować z agencją

Bądź szczery wobec swojej agencji. Powiedz jej jaką masz marżę na swoich produktach – będą wiedzieć, jaki maksymalny koszt kampanii jest akceptowalny dla Ciebie, jaki jest […]
7 marca 2021

Jak zacząć i ile kosztuje sprzedaż na Amazonie?

1 marca 2021 roku po wielu latach oczekiwania Amazon rozpoczął oficjalnie swoją działalność w Polsce. Od tego dnia Polacy mogą kupować legalnie produkty z dostawą w […]
6 marca 2021

Dashboard marketingowy dla właściciela/managera e-commerce czyli najważniejsze miary KPI w e-handlu

Prowadząc lub rozpoczynając swoją przygodę z e-commerce (niezależnie czy mówimy o własnym sklepie internetowym, sprzedaży na Allegro, Amazonie, Ceneo.pl czy innej platformie) należy śledzić najważniejsze miary […]
25 marca 2019

RTB jako ulotka reklamowa na skrzyżowaniu czyli RTB dla opornych. Albo to zrozumiesz, albo daruj sobie

Reklama RTB, zwana również pod określeniem reklamy programmatic to dość złożony i bardzo uniwersalny typ reklamy internetowej, który czasem trudno jest zrozumieć zarówno internetowym laikom jak […]
25 lutego 2019

Pozycjonowanie na Allegro – poradnik od A do Z

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google jest znanym i stosowanym masowo sposobem na marketing, zdobywanie ruchu i klientów z wyszukiwarki. Jednakże w Polsce serwis Allegro (18,6 mln […]
21 lutego 2019

Jak reklamować produkt lub usługę której nikt nie szuka czyli gdy SEO i Google Ads to za mało?

Jeśli masz nietypowy produkt lub usługę, które nikt nie szuka lub masz początkujący startup na innowacyjny produkt, o którym musisz dopiero powiedzieć światu, to zwykła kampania […]
17 stycznia 2019

Od czego zacząć tworzenie kampanii Google Adwords czyli poradnik dla początkującego marketera

Zanim przystąpisz do tworzenia kampanii w Google Adwords musisz sobie zadać 2 najważniejsze pytania, bez których nie powinno się w ogóle zaczynać z kampanią: Jaki jest […]
17 stycznia 2019

5 rodzajów remarketingu oraz sprawdzone sposoby na zawracanie użytkowników dla Twojej firmy

Remarketing w marketingu internetowym to w uproszczeniu „zawracanie” użytkownika na odwiedzoną wcześniej stronę w celu dokończenia pożądanej przez nas akcji (i nie tylko). Pozwalają na to […]