Nieważne, na jakim etapie znajduje się Twój sklep. Pomożemy zarówno początkującym sprzedawcom internetowym, zaawansowanym graczom i liderom rynku, czy dopiero planującym sprzedaż w InternecieL

  • dobór odpowiedniej platformy sklepowej dla startujących sklepów
  • pozycjonowanie sklepów internetowych
  • kampanie Google Ads (dawniej Adwords) z nastawieniem na sprzedaż
  • optymalizacja konwersji w sklepie
  • audyt dotychczasowych działań marketingowych dopasowywanie kanałów marketingowych do konkretnego sklepu i optymalizacja dotychczasowych źródeł
  • wdrażanie, konfiguracja i szkolenie z marketing automation, obsługi newsletterów, e-mail marketing
  • rozbudowana analityka e-commerce
  • łączenie aktywności online i offline oraz sprzedaży internetowej i stacjonarnej, działania multichannel i omnichannel
  • optymalizacja ruchu z porównywarek cen i platform typu marketplace
  • uruchamianie, prowadzenie i optymalizacja programów afiliacyjnych
  • optymalizacja sprzedaży na Allegro
  • rozwijanie sprzedaży poza sklepem internetowym (marketplace, sprzedaż offline)
  • przygotowanie sklepu pod wymogi RODO (regulamin sklepu, polityka prywatności, dokumentacja)
  • rozbudowa i obsługa technologiczna sklepów internetowych
  • audyty użyteczności sklepów (UX)
  • rozbudowa sklepów o nowe funkcjonalności
  • wdrażanie form płatności, dostaw i przesyłek, integracja sklepów z zewnętrznymi narzędziami
  • opisy kategorii, produktów, prowadzenie bloga
  • jesteśmy autoryzowanymi resellerami rozwiązań dla e-commerce (m.in. Shoper, Edrone, Salesmanago i wiele innych)