Nieważne, na jakim etapie znajduje się Twój sklep. Pomożemy zarówno początkującym sprzedawcom internetowym, zaawansowanym graczom i liderom rynku, czy dopiero planującym sprzedaż w InternecieL
- dobór odpowiedniej platformy sklepowej dla startujących sklepów
- pozycjonowanie sklepów internetowych
- kampanie Google Ads (dawniej Adwords) z nastawieniem na sprzedaż
- optymalizacja konwersji w sklepie
- audyt dotychczasowych działań marketingowych dopasowywanie kanałów marketingowych do konkretnego sklepu i optymalizacja dotychczasowych źródeł
- wdrażanie, konfiguracja i szkolenie z marketing automation, obsługi newsletterów, e-mail marketing
- rozbudowana analityka e-commerce
- łączenie aktywności online i offline oraz sprzedaży internetowej i stacjonarnej, działania multichannel i omnichannel
- optymalizacja ruchu z porównywarek cen i platform typu marketplace
- uruchamianie, prowadzenie i optymalizacja programów afiliacyjnych
- optymalizacja sprzedaży na Allegro
- rozwijanie sprzedaży poza sklepem internetowym (marketplace, sprzedaż offline)
- przygotowanie sklepu pod wymogi RODO (regulamin sklepu, polityka prywatności, dokumentacja)
- rozbudowa i obsługa technologiczna sklepów internetowych
- audyty użyteczności sklepów (UX)
- rozbudowa sklepów o nowe funkcjonalności
- wdrażanie form płatności, dostaw i przesyłek, integracja sklepów z zewnętrznymi narzędziami
- opisy kategorii, produktów, prowadzenie bloga
- jesteśmy autoryzowanymi resellerami rozwiązań dla e-commerce (m.in. Shoper, Edrone, Salesmanago i wiele innych)