Jesteśmy agencją reklamy RTB, oferującą bogatą ofertę kampanii RTB (Real Time Bidding). Nasze reklamy bazują na zebranych przez wielu dostawców danych o użytkownikach, dzięki czemu można precyzyjnie docierać do użytkowników według różnych kryteriów:
- płeć i demografia (wiek)
- zainteresowania (zarówno ogólne jak motoryzacja czy zdrowie jak i szczegółowe, np. zainteresowanie konkretną marką samochodu lub konkretnym schorzeniem)
- ostatnie transakcje w danej branży (np. zakupy produktu AGD) lub intencje zakupowe (klient szuka produktu z danej branży)
- urządzenie (system operacyjny, model telefonu, np. iPhone), łącze internetowe,
- geografia (np. państwo, województwo, miasto, konkretna lokalizacja, np. lotnisko, galeria handlowa, rynek miasta). Reklamy mogą zostać spersonalizowane zgodnie z położeniem geograficznym użytkownika
- dane o zarobkach, o wykonywanym zawodzie i stanowisku, wielkości firmy itp.
Dane o użytkownikach pochodzą od największych i najbardziej pewnych dostawców tych danych, zostały zaudytowane przez niezależne instytucje badawcze, dzięki czemu kampanie są precyzyjnie targetowane.
Z uwagi na fakt, że reklama programmatic ma bardzo szerokie możliwości i nie da się ich wymienić krótko w punktach, stąd poniżej podajemy przykładowe zrealizowane kampanie RTB:
- kampanie RTB dla sklepów internetowych, kierujące do sklepu nowych użytkowników nieszukających oferty sklepu, ale interesujących się branżą, w której operuje sklep internetowy
- startupy z innowacyjnymi produktami, których jeszcze nikt nie szuka, do których kierowaliśmy reklamy bazujące na zainteresowaniach użytkownika
- kampanie leków i suplementów diety targetowane na konkretne schorzenia i choroby użytkowników, nawet jeśli nie szukają na nich rozwiązań (np. problemy z alergią – lek na alergię, problemy natury seksualnej – produkty na erekcję, astmatycy – urządzenie do nebulizacji itp.)
- kampanie stoków narciarskich targetowane na miłośników narciarstwa i snowboardingu. Bannery pokazywały aktualną pogodę i warunki narciarskie (grubość pokrywy śnieżnej) na danym stoku. Kampanie były optymalizowane na bazie kalendarza (m.in. uwzględnienie turnusów ferii w różnych województwach)
- kampania parku rozrywki ukierunkowana na zagranicznych turystów przybywających do Polski, emitowana na użytkowników w pobliżu lotnisk, dworców kolejowych i autobusowych itp. oraz zainteresowanych turystyką
- kampania dla sklepu ze zdrową żywnością skierowana do użytkowników interesujących się zdrowym i ekologicznym stylem życia
- i wiele innych…
Jeśli chcesz zrealizować kampanię RTB, skontaktuj się z nami – przygotujemy ofertę skrojoną specjalnie pod Twoje potrzeby!